Drogi Kliencie!


Informujemy, że od stycznia 2020 roku wprowadzone zostały zmiany dotyczące wystawiania faktur VAT – podstawą do wystawienia pełnej faktury VAT dla podmiotu gospodarczego jest paragon fiskalny z wydrukowanym numerem NIP.

W związku z czym Klienci, którzy stanowią powyższy podmiot i chcą pozyskać

fakturę VAT, w chwili składania zamówienia powinni wybrać opcję

zarejestruj się jako firma.

 

Wówczas należy wpisać dane (numer NIP i nazwę firmy), na które ma zostać wystawiona faktura VAT. Jeżeli ten warunek nie zostanie spełniony, nie ma możliwości jej otrzymania.

 

Ponadto pragniemy przekazać, że dla Klientów indywidualnych, imienne faktury VAT wystawiane są jak dotychczas. 

Poradnik kupującego

Przy opisie wybranych produktów należy wybrać dodatkowo jego wariant taki jak np. ilość, kolor, rozmiar i nacisnąć przycisk "do koszyka". O poprawnym przebiegu operacji informuje zielony pasek "Produkt dodany do koszyka".  Możesz nadal kontynuować zakupy, jeśli chcesz sfinalizować zamówienie, najedź w prawym górnym rogu na koszyk żeby podejrzeć zamówienie i/lub kliknij "do kasy".

I "Koszyk"jest pierwszym krokiem podczas składania zamówienia.

W tym miejscu możesz zaktualizować zawartość koszyka zmieniając ilość zamawianych produktów lub po prostu je usuwając.
Poniżej zamówienia znajdują się trzy pola do uzupełnienia:
1. "Dostawa" - w tym miejscu wybierz preferowany przez Ciebie sposób dostawy.
2. "Płatność" - w tym miejscu wybierz preferowany przez Ciebie sposób płatności.
3. "Mam kupon rabatowy" - jeśli posiadasz kupon rabatowy wprowadź kod i naciśnij "użyj" oraz "przelicz".
Następnie kliknij na niebieskie pole "zamawiam" aby przejść do kolejnego etapu zamówienia "Twoje dane".

II "Twoje dane" są drugim krokiem podczas składania zamówienia.

W tym miejscu należy wybrać jedną z trzech opcji potrzebnych do realizacji zamówienia związanych z Twoimi danymi:
  1. "zarejestruj się" - w tym miejscu możesz dokonać rejestracji, która umożliwi m.in. dokonywanie kolejnych zakupów bez konieczności wprowadzania ponownie swoich danych, podgląd statusu realizacji zamówień i historii zakupów lub otrzymania rabatów i kuponów promocyjnych.
  2. "złóż zamówienie" - w tym miejscu, aby złożyć zamówienie nie musisz zakładać konta w naszym sklepie, wymagane jest podanie danych niezbędnych do realizacji zamówienia.
  3. "zaloguj się" - w tym miejscu można się zalogować do wcześniej założonego konta.
Następnie należy zaakceptować regulamin, jest to element obowiązkowy, i kliknąć "podsumowanie".

III "Podsumowanie" - jest trzecim krokiem na drodze do złożenia zamówienia. W tym miejscu widoczne są wszystkie informacje związane z zamówieniem. Na tym etapie mamy również możliwość cofnięcia się w celu skorygowania np. danych dotyczących dostawy.

IV "Potwierdzam zakup" to czwarty ostatni krok, jeśli wszystkie informacje są prawidłowe należy kliknąć "potwierdzam zakup". Wyświetli się nam potwierdzenie dokonania zakupu i informacja z prośbą o potwierdzenie zamówienia, które zostało wysłane mailem na adres podany w trakcie składania zamówienia.

Złożenie zamówienia następuje w momencie kliknięcia przycisku "potwierdzam zakup", co jest równoznaczne z przyjęciem przez zamawiającego obowiązku zapłaty kwoty, jaka została wygenerowana na końcu sporządzonego zamówienia. (Patrz pkt IV Regulaminu „Ceny i metody płatności” oraz „Koszty dostawy”).

Z uwagi na fakt, iż treści widniejące na stronach internetowych naszego sklepu nie stanowią skierowanej do Klienta "oferty" w rozumieniu przepisów prawa cywilnego, a jedynie zaproszenie do składania zamówień zastrzegamy, iż:
  • generowane automatycznie przez system i nie podpisane przez żadną konkretną osobę potwierdzenie zamówienia wysyłane do klienta po złożeniu przezeń zamówienia w tym systemie stanowi wyłącznie potwierdzenie Klientowi danych, które wprowadził on do systemu naszego sklepu (tj. potwierdzenie wprowadzonej przezeń treści), natomiast nie stanowi z naszej strony potwierdzania przyjęcia tego zamówienia do realizacji i nie jest jeszcze zawarciem umowy,
  • do zawarcia umowy sprzedaży danego towaru dochodzi dopiero po zweryfikowaniu przez nas dostępności towaru objętego złożonym nam zamówieniem i po wysłaniu do Klienta wyraźnego potwierdzania przyjęcia (akceptacji) tego zamówienia do realizacji.

Uwaga! Ponieważ równocześnie prowadzimy sprzedaż w sklepie stacjonarnym, może wystąpić sytuacja, że zamawiany towar jest w danym momencie niedostępny. O braku towaru informujemy wówczas klienta, a w przypadku wcześniejszej przedpłaty - zwracamy pieniądze na jego konto.